Шукати в цьому блозі

вівторок, 30 серпня 2011 р.

Оригінальність сьогодні не в моді

Так як мені зараз зайнятися абсолютно нічим, то я вирішив поповнити інтернет кількома кілобайтами своїх думок і написати тут поста. Цього разу мова піде, хм, про музику.

 Дісклеймер: приблизно восени 2008-го року я вперше для себе відкрив редактор гітарних табулатур GuitarPro. З того часу я частенько грішу записуванням того, що час від часу звучить в мене в голові - щоправда, виходить не завжди те, що планувалося (а частіше навіть щось абсолютно інше).

Так от, десь під кінець 2008-го я, сидячи на парі і чекаючи лектора, від нічого робити почав стукати по парті пальцями. Ритм був схожий на оце:




Щось простеньке і смутно знайоме, а от де я таке чув - згадати не міг. Догадку, що це не мій мозок народив, підтвердив одногрупник, який сказав, що ця "мелодія" йому також знайома і настукував це саме; але звідки воно - ні він, ні я, так і не пригадали. Проте цей ритм міцно засів в моїй голові)
Щоб довго не тянути, скажу, що буквально півроку потому я написав таб "по мотивах", - так сказать, забекапив думки. Звучав він якось отак:

by timursan

Всьо, чота мені влом стало розписувати деталі. Крооооче, як вияснилося експериментальним шляхом, схожа мелодія є і не в одній пісні:



Було ще пару треків, але я вже забув які :)
Словом, або всі у всіх крадуть ідеї - і це є основним рушієм успіху, або просто збіг обставин :-) Але точно - оригінальність сьогодні не в моді.


Нижче - оті три пісні з попереднього уривку:

Animal ДжаZ - На кухне

Placebo - Drowning By Numbers

Green Day - Wake Me Up When September Ends

Немає коментарів:

Дописати коментар