Шукати в цьому блозі

середу, 17 серпня 2011 р.

А нафіга напружувати звивини?

Давно нічого не записував тут, але так як мій "блог", скоріше всього, має лише одного читача - мене - то нічого страшного.
Так про що я? Так історично склалося, що приблизно раз в рік я допомагаю ГО "Світ Альтернативної Культури" з оформленням афіш до концертів, які вони проводять. І щоразу, прислухаючись до порад, які надає керівництво, намагаюся зробити щось хоча б мінімально креативне - гуглю, шукаю, чи таких ідей часом не було вже десь, годинами сиджу за комп'ютером, поки не зроблю щось хоч би не зовсім убоге - зате оригінальне і своє.

Так от, а в Івано-Франківську є одна організація (хз, чи просто об'єднання людей), що робить тоже всякі масові заходи - переважно клубні. Nicelook - думаю, про них чув будь-хто, хто в період 2010-2011 рр. хоча б раз місяць бував в Франику. І до чого це я - мене нефігово так перли їхні афіші. Креативно, лаконічно, хороші ілюстрації і типографіка - я поважав їх дезігнера)


А сьогодні от, безцільно серфлячи просторами інету, виявив, що ніфіга це не ручна робота і фонові картинки скопіпижджені без відома їх авторів.

 

Нє, критикувати когось не в моєму стилі. Просто я ото подумав, що мабуть занадто я з тим усім заморочувався. Можна жбуло точно так само не паритися, пошукати в неті відповідні малюнки і за 20-40 хв, після мінімального редактування, зліпити щось типу:



І не варто було видумувати велосипеда :)

Немає коментарів:

Дописати коментар