Шукати в цьому блозі

суботу, 3 листопада 2012 р.

Mad skillz



Сьогодні вночі, 3 листопада, від нічого робити (а ще більше - від тупого безсоння) залив на Soundcloud свої старі GuitarPro'шні табулатури - в форматі mp3, звісно ж. Такий собі півгодинний інструментальний короткоформатник :) Людськими словами - я придумую мелодії, записую їх у вигляді нот на нотному стані для різних інструментів одночасно, задаю темп, тривалість і купу інших специфічних штук, щоб в результаті комп'ютер, опрацювавши це, зробив "музику". Сам собі діджитал-композитор-мультиінструменталіст.

І в даному пості напишу про те, як малював "обкладинку".


Графічними редакторами взагалі страждаю давно і безнадійно, але в більшості випадків результатом таких страждань була різноманітна поліграфічна продукція. Так от, роки 2-3 тому в просторах всесвітньої мережі наткнувся на цікавий принт для футболки, і з ціллю можливо зробити собі футболку з принтом, я спробував намалювати щось схоже. В результаті, звісно, ніяку футболку я не ощасливив прінтом, і намалювати 100% схоже в мене не вистачило терпіння. Отож, першопочатковий прінт:
Мій відмальований варіант (використовував Corel DRAW X3):
Був ще варіант без рис обличчя і з написом "Не можеш змінити світ навколо себе - зміни його в самім собі", але я успішно потер всі вихідні файли, тому зараз залишився лише цей варіант. І от, тиждень тому, віднайшовши цей файлик в електронних завалах мого компа, я вирішив, що можна б і "освіжити" його за допомогою Adobe Photoshop. Як завжди, терпіння в мене закінчилось десь після 2-3 годин мазні. Ситуацію дещо ускладнювало те, що мишка, якою я працюю, в мене з неробочим роликом, тому довелося пригадати всі гарячі сполучення клавіш на масштабування, зміну ефектів накладення і режиму непрозорості кисті. В той момент, коли мені остаточно набридло, я вирішив, що кожен день по кілька годин - але я таки завершу цей малюнок. І от остаточний результат:
Риси обличчя малювалися ті, які я бачу найчастіше - свої власні. Принаймні, це було в планах =) Завершив за 8 днів - по 1-3 години на день. В один шар. Ну, як завершив - вії малювати в мене відверто не вдалося так, як я собі це уявляв, та і деталізації все ще маловато — але вважаю, що з мене досить. Щодня зберігав досягнуте, тому тепер можна побачити етапи створення:
 

На "обкладинці" же той самий варіант, лише більш "олюднений" — трохи донаведено чіткості місцями, фактурки, добавлено контрасту плюс вибіркова корекція кольорів. Більшість уваги приділено обличчю, хоча все одно далеко не ідеально. Nothing special :) 

У великому розширенні обкладинку можна переглянути на моєму Flickr за цим посиланням.

А по сабжу, треки можна прослухати прямо тут: І нарешті, для чого це все - виливаю в вільний доступ свої гітарпрошні таби (для тих, хто не в курсі: Guitar Pro - найпопулярніший станом на сьогодні редактор гітарних табулатур і нотних партитур). За останні 4 роки я їх понаписував бісову купу, але власне оці 9 штук - такі, які (на мою думку) ідейно завершені і не потребують доопрацювання, як більшість моїх "творінь". Словом, якщо раптом кому треба - стукайте на почту timursan451[собачка]gmail.com, віддам задарма.

Ну і наостанок, пройдуся по назвам. Самі таби першопочатково я називав порядковими номерами або датою написання (типу #12, Восьмий, 2901, 1703 і т.п.), але на стадії ідейної завершеності в більшості з'являлися імена - якесь слово чи словосполучення, що, на мою думку, характеризувало ті почуття чи відчуття, які я намагався втілити в тих нотах.
Всі назви тут на латині. Чому? Та фіг зна. Просто українською не настільки влучно виражається :)
Альбом називається "Egregore" - тут і переклад зайвий. Егрегор - це інформаційна субстанція, що відповідає якомусь об'єкту, суб'єкту чи явищу. В даному випадку - це моє намагання "на музику перетворювати біль", як казав Saidband.
Назви треків "intro" i "outro" перекладати не треба. Це типу "вхід" і "вихід", починається і закінчується тими ж нотами.
- "fragilis" - українською щось типу "крихкий", "тендітний", може навіть "ніжний".
- "sordida" - в перекладі означає "бруд" або "убозтво". Обидва слова цілко повно характеризують цей трек :)
- "dolorem" з латині "біль". Спочатку таб називався "Pain", бо лейтмотив з'явився в результаті невдалого підбору основної теми до гри Max Payne.
- "obumbravit" - "затьмарений", "той, що в тіні" і т.п.
- "contempt" - "той, якого зневажають", "те, чим можна знехтувати", "ставитися з презирством".
- "relict" - "покинутий", "закинутий", і т.п.
- "recro" - в перекладі з латині "відродження", "пробудження", може навіть "воскресіння".
От і все :)

Немає коментарів:

Дописати коментар